Bijna klaar - Reisverslag uit Oirlo, Nederland van Iris Willems - WaarBenJij.nu Bijna klaar - Reisverslag uit Oirlo, Nederland van Iris Willems - WaarBenJij.nu

Bijna klaar

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Augustus 2011 | Nederland, Oirlo

- Het lijstje wat ik mee moet nemen is af.
- De laatste werkdag zit erop
- Het afscheidsfeestje is geweest

Nog één dagje kermis en 2 nachtjes slapen en dan begint de grote reis.

De koffer nog even inpakken en nog wat laatste dingetjes in Venray halen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Dan moet ik van de laatste mensen nog even afscheid nemen en dan ga ik jullie vrijdag toch echt verlaten.

Ik ga jullie missen en via deze site op de hoogte houden van mijn avonturen.

  • 10 Augustus 2011 - 19:44

    John En Miriam:

    Hoi Iris,

    Wauw nog even en dan gaat het toch echt gebeuren..... super leuk , wij volgen je via deze site, en we kunnen ook al met je skypen, ik heb je al toegevoegd, dat is wel lekker makkelijk en goedkoop.
    groetjes en een hele leuke reis van ome jonnie en tante miriam

  • 12 Augustus 2011 - 09:07

    Chantal:

    Hallo Iris, ik wens je nogmaals een hele goede reis toe en wij houden via deze site en skype contact. Heel veel succes en vooral veel plezier! Liefs, Chantal

  • 13 Augustus 2011 - 06:07

    John En Miriam:

    Ha Iris,

    Inmiddels is het hier zaterdagochtend 08.00 uur, en ben je al 13 uur onderweg, je zal wel ergens in de buurt van Dubai zitten.
    Ben erg benieuwd hoe de reis is gegaan, en hoe het in Auckland is.
    Groetjes Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 40541

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 22 December 2014

Stage Malta

12 Augustus 2011 - 23 December 2011

Cursus engels

Landen bezocht: