De reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Iris Willems - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Iris Willems - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

14 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dan zit je in de auto naar het vliegveld in Düsseldorf, blijkt het dat je je paspoort vergeten bent.. DANKJEWEL THEO ;) VOOR HET BRENGEN!!
Het vliegen ging verder allemaal goed, ik vond het alleen raar dat er in dubai toen het daar 5 uur 's ochtends was een gigantische rij voor de mc donalds stond!!
Het eten in het vliegtuig was opzich wel te eten op een paar dingen na.
Ik heb op het vliegveld in Melbourne al een Nederlands stel ontmoet die in Auckland wonen waarvan de man sportleraar is op een school hier. Hij heeft me zijn kaartje gegeven dat als ik vragen heb ik hem altijd kan mailen of bellen.

De mensen waarbij ik zit zijn wel aardig. Het is een alleenstaande vrouw met een hond. Buiten mij zitten er nog 5 meisjes bij haar in huis.
Op de kamer waar ik nou op zit, zit ik nu alleen.
Alleen haar internet wil niet werken op mijn laptop.

Ook heb ik nu een nieuw nummer: 0221334668

Tot over 4 maanden!!

• 14 Augustus 2011 - 22:15

Noortje Vollenberg:

Iris!!!

Haha, doos..wie vergeet nou zijn paspoort? Dat is toch wel het gene waar je constant aan denkt ... vooral bij 'n internationale reis!
    Wel leuk dat je al (leuke) mensen van daar hebt ontmoet!

Wel vreemd dat het ineens een alleenstaande vrouw is, jij zei toch dat het een man & vrouw waren? Zijn de andere meisjes wel leuk?

Nog veel plezier daar he!
    Kus.

• 14 Augustus 2011 - 22:31

Martien Bongers:

fijn dat de reis goed verlopen is.
    je paspoort vegeten doe je nu je hele leven niet meer.
    je laptop krijg je nog wel aan de praat .
    als het niet lukt kun je het altijd nog proberen met een netwerkkabel.
    veel plezier daar
    Groeten Martien.

• 15 Augustus 2011 - 06:23

Wilma:

Ha Iris,
    Fijn dat de reis goed verlopen is, nou ja, op het paspoort na dan. Kleinigheidje hou je toch! Ga lekker genieten daar. We kijken uit naar je verhalen!
    Succes, de Urts family

• 15 Augustus 2011 - 15:44

Theo:

Ik heb moeten rijden hoor en niet Anja, maar toch graag gedaan.
    We zullen de bekeuringen nog maar even afwachten, maar dat regel ik wel met je moeder;

veel plezier, groetjes Theo

• 15 Augustus 2011 - 19:20

Wendy:

haha iris, erg slim om meteen je paspoort te vergeten! Gelukkig is toch alles goed gekomen en kun je nu gaan genieten van een mooie reis! Fijn dat de vlucht goed is gegaan. Ik hoorde vandaag op het nieuws hier dat er in Nieuw-Zeeland een dikke pak sneeuw is gevallen, hopelijk heb je daar niet zoveel last van haha! Succes met de cursus!
    Liefs uit Oirlo

• 15 Augustus 2011 - 23:50

Iris Willems:

De sneeuw is gelukkig alleen op het zuidereiland gevallen maar hier is het weer ook niet zo geweldig.

Het paspoort vergeten kwam omdat we net van te voren een kopie hadden gemaakt dus m'n paspoort lag nog onder de scanner.

En het is een alleenstaande vrouw omdat ze pas geleden uit elkaar waren gegaan ofzoiets ze zei dat hij naughty things had gedaan ;).

• 16 Augustus 2011 - 17:17

Jan En Wilma Willems:

Het paspoort vergeten kan de beste
    overkomen,
    De reis is allemaal prima verlopen, lezen we, nu fijn genieten van alles wat er komen gaat, en dat zal best veel zijn,
    We blijven je reisverslagen lezen, leuk.

Groetjes ut Aostrum

• 16 Augustus 2011 - 18:57

Gea:

ha ha...maar fijn dat alles goed is verlopen. We kijken uit naar de verslagen. leuk. Geniet ze!

p.s. winterjas niet vergeten?

• 16 Augustus 2011 - 22:21

Iris Willems:

Die winterjas ben ik dus wel vergeten. Maar het is wel te doen hoor ;). Zo koud is het nou ook weer niet en ik ga met de bus na school dusja..

• 17 Augustus 2011 - 15:06

Linda & Giovanni:

Haha Iris, dat belooft wat nou al je paspoort vergeten! Nee hoor, jij gaat niet in 7 sloten tegelijk lopen. Jij gaat gewoon mega genieten daar, en o o o wat zijn wij jaloers op jou: laat maar komen die kiwi verslagen!
    En nog bedankt voor je 'bonequinha' poppetje voor Lola!

Groetjesss

• 18 Augustus 2011 - 06:26

Janneke:

Haa die Iris!

Haha kan er ook maar eentje gebeuren hè, je paspoort hihi blondie! Maar wel al een beetje gewend daar? Het zal vast en zeker een mooi landje zijn. Houd ons op de hoogte en veel foto's dan hoef ik er namelijk niet meer naartoe!

Tot snel,

xx

• 18 Augustus 2011 - 08:12

Marieke Steeghs:

Hoi Iris,

Goed te zien dat je veilig bent aangekomen in NZ! Alles dus toch nog goedgekomen met je visum aanvragen ;) Geniet van je tijd daar voor je het weet is het weer voorbij... En ik weet het dat klinkt stom maar dat is ook echt zo ;) Veel plezier!

Groetjes,
    Marieke

• 18 Augustus 2011 - 08:33

Bernadette:

Hoi Iris, ook wij hebben de link naar deze site gevonden en zullen je verhalen gretig volgen. We kijken uit naar je eerste foto's.
    Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.
    Groetjes, Bernadette (zusje van tante Miriam)

• 18 Augustus 2011 - 13:27

Anja:

ha die iris

Alles kits goed te horen dat de reis goed verlopen is en dat alles met je pas nog goed gekomen is, het was net een wilt west film Thei kan nog wel enige bonnen tegemoet zien en dat zijn zeker geen tegoed bonnen, maar we zien wel. Jij bent op je paats en dat is belangrijk.Wij zijn alle poeze kwijt behalve de zwarte die wil natuurlijk niemand ,als jij nog iemand weet sturen we hem graag opmet pas.
    Wij horen wel weer tot schrijfs.
    Anja

• 21 Augustus 2011 - 20:32

Opa En Oma:

hoi schat leuk dat je goed bent aangekomen en op een mooi adres terecht bent gekomen.
    We zijn weer terug van vakantie
    Groetjes

• 22 Augustus 2011 - 04:47

Madieke:

hahahaha, irisje toch.
    Zijn je lessen al begonnen? Beetje leuk?
    We zitten hier nu in een hotel in San fransisco, laatste nachtje en dan weer terug naar Nederland. Het was heeel mooi, maar ben toch weer blij als ik thuis ben!
    geniet er nog maar lekker van en tot over 4 maandjes!
    Liefs

• 04 September 2011 - 11:01

Sander Janssen:

Iris ik mis je omdat je voorlopig niet meer kan komen oppassen.
    Leuke verhalen en foto's.

gr Sander

• 04 September 2011 - 11:05

Ingrid Janssen:

De reis is in ieder geval al spannend begonnen! We zullen je verhaaltjes volgen. Leuk om te lezen wat je al allemaal beleefd hebt, en succes met je engels maar volgens mij komt dat helemaal goed!

gr Ingrid